RE/MAX lansează o imagine de brand modernizată, axată pe mediul digital.
Balonul iconic și logoul RE/MAX primesc un aspect mai modern online în 2025
Lumea este în continuă schimbare – iar brandul RE/MAX evoluează odată cu ea.
Pentru a-i ajuta pe afiliați să se remarce în mediile online și pe rețelele sociale, acolo unde începe călătoria de cumpărare și vânzare a unei locuințe, RE/MAX a introdus un logo actualizat – balonul și logotipul – conceput în primul rând pentru spațiul digital. Noul aspect accentuează profesionalismul, încrederea și forța celor 145.000 de antreprenori productivi ai rețelei globale.
Participanții la convenția RE/MAX® R4® 2025 au văzut pentru prima dată noua imagine modernizată în cadrul sesiunii generale de deschidere, unde au aflat și despre alte inovații importante. Abby Lee, Vicepreședinte Executiv Marketing, Comunicare și Evenimente RE/MAX, împreună cu Erik Carlson, CEO al RE/MAX Holdings, au prezentat aceste schimbări entuziasmante.
„Un lucru foarte important în zilele noastre este modul în care te prezinți online… Vrem să vă oferim aceste elemente de brand actualizate chiar acum, pentru ca voi să aveți instrumentele necesare pentru a vă prezenta mai bine pe rețelele sociale și în publicitatea digitală,” a spus Lee.
„Ne repoziționăm pentru următorii 50 de ani ai RE/MAX.”
În mai multe sondaje realizate de agenția creativă Camp + King, noul logo a depășit principalii competitori în ceea ce privește modernitatea, atractivitatea și gradul de apreciere. De asemenea, majoritatea respondenților au considerat că noul aspect este mai dinamic pentru rețelele sociale.
„E timpul să ne facem auziți cu o identitate unificată pentru RE/MAX. Acum, cu acest nou branding orientat spre digital, avem mai multă libertate creativă pentru a valorifica brandul,” spune Dane Rickard, liderul Mile High Home Group din cadrul RE/MAX Professionals în Littleton, Colorado. „Nu creăm inconsistență – ci sinergie care va duce acest brand la un nou nivel.”
Ducând creativitatea și mai departe, afiliații pot plasa o imagine între „RE” și „MAX.” Această flexibilitate le permite agenților „să fie în centrul conversației,” afirmă Lee.
Cu această strategie orientată digital, afiliații RE/MAX pot descărca noile resurse și le pot integra în marketingul lor pe rețelele sociale. Elementele fizice – precum panourile din curți sau alte materiale de branding din viața reală – nu fac parte din această lansare digitală. Imaginea actualizată și cea existentă vor coexista pentru a menține – și a crește – pozițiile de lider ale rețelei în ceea ce privește notorietatea, recunoașterea și încrederea în brand.
Balonul și logotipul digitale reflectă o modernizare amplă și continuă a RE/MAX – o inițiativă vastă ce va influența multe aspecte ale valorii oferite de brand.